Video puhuu puolestaan! :) En jaksa kirjoittaa tähän kaikkea sitä, minkä videolla sanon eli toivoisin teidän jaksavan katsoa videon. Ihan mahtavaa alkavaa viikkoa ja hyvää yötä! <3 Peace out! :)
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Video. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Video. Näytä kaikki tekstit
10.8.2014
20.7.2014
What happens when I get bored? ✿
Tässä tämän viikon video... Tää on tosi kaukana siitä, mitä alunperin suunnittelin, mutta se ei varmaan haittaa. :D Mulla on ollut tosi kova kiire koko tän viikon ja tämä video syntyi, kun mulla oli kerran tylsää. Mutta hyvä, että oli välillä sellaistakin aikaa, ettei tarvinnut tehdä mitään erikoista. Sitä vartenhan loma on, eikö vain?
Nauttikaa nyt näistä äänistä, korvat kiittää. :)
(tai sitten ei..)
(tai sitten ei..)
6.7.2014
20 vinkkiä, jotka JOKAISEN tytön tulisi tietää
Tosiaan, tässä tämän viikon video! Selailin tässä yksi ilta Pinterestiä ja kaikki kuvat, mitä videolla näkyy on löytynyt sieltä hakusanalla "life hacks". :) Meillä on nyt Kanadalainen vaihtari, joten en ehdi kovin paljoa kirjoittamaan... Toivon vaan, että tykkäätte tästä hiukan erilaisesta videosta ja /tai kerrotte, mitä mieltä olette! Moikka! :)
22.6.2014
Ostoksia videolla!
Hola! Toivottavasti teillä oli hyvä juhannus, vaikka kelit ei nyt ehkä olleetkaan ihan parhaimmat. Jotenkin pelottavaa, kun juhannuksen sanotaan olevan keskikesän juhla (ja niinhän se onkin), niin sitä kuvittelee lomankin olevan puolessa välissä. Joka ikinen kesäloma mä pelästyn tässä kohtaa, että enhän mä ole vielä edes oikein tehnyt mitään. Kunnes tajuan, että vaikka kesä ehkä onkin puolivälissä, niin loma ei! :D
Kuitenkin, tässä esittelen joitain viimeaikaisia ostoksia! Ja katsokaahan video loppuun asti, lopussa pääsette jumppamaan ;)
8.6.2014
Kesän eka video!! & Saapunut kirje Puolasta / A letter From Poland
Tässä kesän ensimmäinen video! Kertokaahan mulle, mitä mieltä olette! :) Tässä ei ole mitään kunnon 'ideaa', vaan jotain random höpöttelyä. Ja keskellä videota ei kuulu ääntä ollenkaan, enkä yhtään tajua miksi! Toivottavasti ei haittaa. ^^ Viikon (tai kahden) päästä nähdään taas uuden videon merkeissä!
Tässä (aivan liian kauan aikaa sitten) saapunut kirje Kingalta Puolasta. Tähän kirjeeseen olenkin jo myös vastannut, mutta postailen sen vasta, kun tiedän sen olevan varmasti perillä.
Kirjeen sisältöä ♥
Thanks for the letter, Kinga! ♥
1.6.2014
KESÄREMONTTI!
Ihanaa kesän alkua!! Toivottavasti teidän kesäkuu on lähtenyt hienosti käyntiin hiukan sateisesta säästä huolimatta. :) Kesän kunniaksi tänään lähtee käyntiin kesäremontti, josta lisäinfoa videolla. Mä oon odottanut tätä kesää ihan innolla jo kauan ja nyt mä en sitten voi uskoa, että vihdoin on loma! :D
Kesäremontista vielä sen verran, että tavallisia postauksiakin tietty tulee kesän mittaan ja kesän ensimmäinen video tulee viikon päästä sunnuntaina! Blogin ulkoasua alan muuttelemaan huomenna. :)
Moikka!
17.2.2014
AskMelissa! //Kysymyspostaus ja hiukan muita kuulumisia
Moikka!
Nyt on vihdoin hiihtoloma ja tätä mä olenkin jo odottanut. On kerrankin aikaa kaikelle muullekkin kuin vaan koulujutuille ja muille pakollisille. :)
Nyt sain vihdoin ladattua tuon videonkin tänne, toivottavasti tykkäätte! Lataaminen Youtubeen kesti yli kahdeksan tuntia ja kun video oli lopulta latautunut, tajusin kuinka hiljaa puhun siinä... No, toivottavasti ei haittaa :) Muistakaa laittaa kommenttia videosta, teen mielelläni lisääkin ^^
Postin suunnalla on tapahtunut tosi paljon, yritän päivitellä blogiakin tässä lähiaikoina..
22.8.2013
Päästä avattava kirjekuori -tutorial //Video!
Video puhuu puolestaan. :)
Toivottavasti tykkäätte ja kommenttia, jos haluatte lisää videoita! ♥
Let the video speak for itself. :)
Please watch in Youtube for the best quality!
Toivottavasti tykkäätte ja kommenttia, jos haluatte lisää videoita! ♥
Let the video speak for itself. :)
Please watch in Youtube for the best quality!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
Most viewed of the month:
-
Rakkaat lukijat, Waiting for your letter -blogi viettää tänään ensimmäistä syntymäpäiväänsä ja sen vuoksi pyörähtää käyntiin tämä ...
-
Tänään on mun synttärit ja ihanaihana yllätys odotti postilaatikossa kun tulin koulusta. Kirje Jadelta ja kortti! :) It's my birth...
-
Tänään on ensimmäinen päivä joulukuuta ja joulukalenteri on nyt virallisesti avattu! Ensimmäisestä luukusta paljastuu jouluaiheinen ar...

