Näytetään tekstit, joissa on tunniste Arvonta. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Arvonta. Näytä kaikki tekstit

19.1.2015

Giveaway prize from Thailand and a letter! :)

Osallistuin vuoden lopussa ihanaan arvontaan Lilyn blogissa ja yllätyksekseni voitin! Söpö paketti Thaimaasta saapui meidän postiin perjantaina ja mun oli pakko hakea se heti sieltä. Paikallinen posti on aika pieni ja tiskillä seisoessaan näkee kaikki paketit, jotka siellä on odottamassa hakijaansa. Katselin paketteja sillä välin, kun odotin vuoroani ja huomasin tuon puna-ruskean paketin ja ajattelin, että "Tuon on pakko olla mulle!" - ja niinhän se olikin. :D Kiitos paljon, Lily!! Paketista löytyi tosi paljon kaikkea ihanaa. jotka listaan postaukseen englanniksi. :)

I took a part of an amazing giveaway (here) in the end of December and surprisingly I won! This lovely package from Thailand arrived to our post office on Friday and of course I had to get it from there immediately. :D


It's my first time receiving something from Thailand and obviously I was super excited (still am, though). I really like those stamps (even though the ink of the post marks have smudged and it's hard to see for example that yellow-ish stamp)! :)


I got bunch of cool things and instead of filming all of them in one single pile I decided to take pictures of them in smaller groups or pairs. :) Firstly the box included these two snacks: Seaweed snack with a small bag of popcorn and octopus chips. I have to say that the package of that seaweed snack is just too adorable, I can't handle it!! I wish we had more packagings like that in Finland :D


Then there were Wasabi Coated Green Peas, Plum flavoured candy and Tom Yum Kung Pretz (spicy shrimp flavour). I already tasted those hard plum candies and they were actually really good, so tasty! And I think the packaging is also very pretty. ^^



Two adorable notebooks (Stitch and Rilakkuma), Frozen stickers, magnet and a card! 


And last but definitely not least, Fisherman's Friend (mandarin flavoured!), four Dilmah tea bags, lovely airmail envelopes, cute decoration tape (I must be very unusual person but it's my first time seeing that kind of tape - and I love it!) and Durian milk candies. Those candies are so cool! I was warned to 'eat and open them at my own risk' which obviously made me really curious haha. :D I haven't tried them yet but I surely will - soon! 


I 100% love everything! I wasn't expecting to get that much stuff so thanks again, Lily! :)

On the same day I received this pinkish letter from Daria, Germany! It included origami papers, stickers, tapes... Danke! ^^


31.12.2013

Arvonnan palkinto / A Giveaway prize


Tällainen paketti lähti viime viikolla Juulialle. Paketissa on siis arvonnan palkinto. Kiitos vielä osallistuneille! :)

I sent this packet last week to Juulia. She won the giveaway so that's the prize I sent her! :)

Ihanaa uutta vuotta 2014!  Happy New Year 2014!

22.12.2013

22. luukku (Giveaway results!)

Tänään on aika arpoa arvonnan voittaja!  It's time to choose the giveaway winner!


Voittajaksi tuli numero 2, eli...

The winner is number 2...

Juulia!!

Onnea! Congaratulations!

Lähetän sulle sähköpostia tänään hiukan illemmalla. Jos et vastaa keskiviikkoon mennessä, arvon uuden voittajan. :)

Kiitos vielä kaikille arvontaan osallistuneille, ette arvaakaan miten paljon tykkäsin teidän kommenteista!!

Thank you all so much for joining this giveaway. I loved to read your comments!!

1.12.2013

1. luukku! (ARVONTA / GIVEAWAY)


Tänään on ensimmäinen päivä joulukuuta ja joulukalenteri on nyt virallisesti avattu!

Ensimmäisestä luukusta paljastuu jouluaiheinen arvonta!


Aivan kuin edellisessä arvonnassa, säännöt ovat tosi yksinkertaiset:

- Mukaan pääsee liittymällä blogin lukijaksi julkisesti

- ja laittamalla kommentin tähän postaukseen, jossa kerrot:

♥ nimesi, jolla seuraat blogia
 sähköpostiosoitteesi (että voin ottaa yhteyttä, jos voitat)

♥ + jotain toiveita tai muita kivoja viestejä joulukalenteriin liittyen, jos haluaa ^^ 

Eli jokainen voi saada vain yhden arvan. Arvonnan suoritan Random.orgissa. ARVONTA ON ILMAINEN (minä maksan postikulut).


Today is the first of December and the Christmas calendar is officially opened! 

For the first day I have a Christmas themed giveaway for you!

Here's the rules:

- You can join the giveway by being/becoming a reader. Remember to follow the blog public!

- and leaving a comment to this post, where you're telling me your

♥ name you're following the blog
♥ e-mail (so I can contact you if you're the winner)

♥ + some wishes or other comments about the Christmas calendar if you want to! ^^

So everyone can participate only once. I'll choose the winner by using Random.org. THE GIVEAWAY IS FREE & INTERNATIONAL (I'll pay the postage).




Palkinnot / Prizes: 
- Pikkuvihko / A small notebook
- Pakettikortteja / Packet cards (?)
- Tarroja / Stickers
- Marianne-Kismet / Marianne Kismet
- Punaisia koristeita / Red decorations
- Vihreitä paljetteja / Green sequins 
- Joulukuusen koristepalloja / Christmas tree balls

Viimeinen osallistumispäivä on 22.12.2013        

 Last day to join is 22.12.2013

 Onnea arvontaan! :)        Good luck! :)


14.10.2013

Arvonnan voittaja / Giveaway winner !!

Kuukausi on hurahtanut tosi nopeasti ja nyt on aika arpoa voittaja!

A month has gone very quickly and now it's time to choose the winner!



Voittaja on numero 14, eli...

The winner is number 14...

Jutta!!!

Onnea! Congratulations! 

Lähetän sinulle sähköpostin tänään, jos et vastaa 3 päivässä, arvon uuden voittajan. :)

Kiitos kaikille tositosi paljon arvontaan osallistumisesta. Oli kiva lukea teidän kommentteja, ne piristivät tosi paljon! <3

Thank you all so much for joining this giveaway. I loved to read your comments and you really made my day! <3

Nyt palataan tavallisiin postauksiin, ainakin vähäksi aikaa.. ;)

14.9.2013

1 vuotis-arvonta! / Giveaway! (CLOSED)


Rakkaat lukijat,

Waiting for your letter -blogi viettää tänään ensimmäistä syntymäpäiväänsä ja sen vuoksi pyörähtää käyntiin tämä pieni arvonta!

Arvonnan säännöt ovat tosi yksinkertaiset:

- Mukaan pääsee liittymällä blogin lukijaksi julkisesti

- ja laittamalla kommentin tähän postaukseen, jossa kerrot:

♥ nimesi, jolla seuraat blogia
 sähköpostiosoitteesi (että voin ottaa yhteyttä, jos voitat)

♥ ja ehkä myös parannusehdotuksia, postausideoita tai muita kommentteja! (Tämä ei tietenkään ole pakollinen, mutta olisin silti iloinen kommenteista :) )

Haluan siis mahdollisimman reilun ja tasaväkisen arvonnan, jossa jokaisella on oikeus vain yhteen arpaan. Arvonnan suoritan Random.orgissa. ARVONTA ON ILMAINEN.


Dear readers,

Waiting for your letter -blog is celebrating today its very first birthday, and I want to thank all of you by creating this small giveaway!

The rules are pretty simple:

- You can join the giveway by being/becoming a reader. Remember to follow the blog public!

- and leaving a comment to this post, where you're telling me your

♥ name you're following the blog
♥ e-mail (so I can contact you if you're the winner)

♥ and maybe some comments about the blog too? (It's not compulsory, but I would appreciate your opinion! :) )

So I want to make this giveaway as fair as I can by letting everyone participate only once. I'll choose the winner by using Random.org. THE GIVEAWAY IS FREE & INTERNATIONAL.


Palkinnot / Prizes: 

- Erilaisia kirjekuoria / Different envelopes
- Koristepapereita / Few pages of decorating paper
- Postimerkkejä / Stamps
- Priority-tarroja / Finnish priority-labels
- Post it-lappuja / Post its
- Pinkkiä leimasinmustetta / Pink ink for stamps 
- Kaksi kynää / Two pens
- Punaisia kukka-koristeita / Red flower-decorations
- Sinisiä kukkapaljetteja / Blue flower-sequins 
- Koristenauhaa / Ribbon
- Pyyhekumeja / Erasers

... Ja ehkä vielä jotain muutakin, jos keksin jotain kivaa!

... And maybe something else too, if I find something nice!


Viimeinen osallistumispäivä on 14.10.2013

Last day to join is 14.10.2013


Toivottavasti moni osallistuu ja tykkää palkinnoista! Onnea arvontaan! :)

I hope many of you will join the giveaway and likes the prizes! Good luck!  :)


1.5.2013

Arvonta! / Giveaway!


Quite Fast For A Snail -blogissa on nyt käynnissä arvonta. Palkintona on kaikki kuvassa oleva. ^
Ihania juttuja tarjolla, kannattaa kokeilla onneaan ja osallistua :)

4.11.2012

Jouluinen arvonta InLoveWithPosts-blogissa!


Tuollaisen kivan palkinnon voisi voittaa täällä. Palkintoon kuuluu kaikkia ihania ja joulusia postijuttuja, kuten kirjepapereita ja tarroja. Kannattaa osallistua! :)

Most viewed of the month: