Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ideat. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ideat. Näytä kaikki tekstit

4.12.2015

Suomen Kädentaitomessut 13.–15.11.2015

Hi! This time I'll write only in Finnish. Basically the whole thing is about Finnish Handicrafts fair event where I was some time ago (I've been too lazy to post this :c). You can either just watch the pictures or watch the pics AND translate the text to your own language (button below) with crappy google translate :) 

Moikka! Tämän postaamisessa onkin kestänyt jo aika kauan.. Messuthan oli 13.11 :D Mutta siis, haluaisin vähän näyttää tunnelmia Suomen Kädentaitomessuilta Tampereelta, jossa oli tosi kivaa!

Messuilta löysin mm...

...söpöjä pöllökoruja...


...ihania Domino-koruja..



...yhden ison pöydän TÄYNNÄ minitonttuja :D...


...vielä enemmän erilaisia feikkejä herkkujen näköisiä koruja...



...ja yhden pöydällisen ihania kukkaroita ja muita pusseja! (Pöllöt!♥)




Tietenkin paras hetki oli, kun löysin Teippitarhan myyntipöydän! Se oli just sellainen paikka, että olisin voinut ostaa koko pöydän tyhjäksi, mutta onneksi en tehnyt niin :D


Washiteippejä 4 kpl / 10 €, oon ihan rakastunut noista jokaiseen! __



Ja muita teippejä 4 kpl / 1 




Ja lisäksi mukaan tarttui teippien ja monen muun lisäksi tämä pikkuruinen "pullo", johon aion laittaa sisälle yhden mulle tosi tärkeän esineen ja tehdä kaulakorun! 


Eli tosi kannattava ja inspiroiva reissu! 

Olitteko te tai oletteko joskus olleet Kädentaitomessuilla? :)

3.12.2012

Joululahja-ideoita? / Some ideas to a x-mas gift?

Ensiksi pahoittelen, etten ole postaillut vähään aikaan. Syynä on se, etten ole oikeastaan mitään postia saanut. Toivottavasti pian tulisi kirje Kaliforniasta! :)

Nyt itse aiheeseen: Eli ajattelin lähettää kirjekavereilleni jonkun pienen joululahjan. On niin ihana ilahduttaa muita! :)

Paketissa voisi olla ainakin jotain suomalaisia karkkeja, joulutarroja ja joulukoristeita... Mutta mitä muuta? Onko teillä jotain ideaa, mitä voisi lähettää? Minulta on ideat aika vähissä :D


Marianneja ainakin lähetän :)

Minulla on vain ongelma. Tiedän, että paketteihin kuuluu laittaa sellainen vihreä tullin tarra. Mutta milloin? Kun on elintarvikkeitako? Maksaako se jotain ja miten se toimii? Toivoisin, että joku ihana voisi auttaa, minä kun en ole elintarvikkeita ennen lähettänyt. :)

Most viewed of the month: