Näytetään tekstit, joissa on tunniste Joulu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Joulu. Näytä kaikki tekstit

17.12.2013

17. luukku (by Eveliina ♡)

Moi!

Mel pyysi mua tekemään tän päivän luukun joulukalenteriin, ja innoistuin tietty heti. Tykkään itsekin postittelusta ja mulla on yksi amerikkalainen kirjekaveri (ette varmaan arvaa kuka mut on innostanut sellaisen hankkimaan ;)) Tiiän, et yks on aika vähän, mutta se riittää mulle. :) Haluunkin nyt näyttää teille että millaisen pienen joululahjan hänelle lähetin.  


Laitoin pakettiin kirjeen lisäksi Suomen lipun, karkkeja, rannekorun, pienen pehmolelun ja itsetehdyn joulukortin. Toivottavasti hän  tykkää! :)

♥: Eve

1.1.2013

Joululahjat ja postikortti / X-mas presents and a postcard

Mahtavaa Uutta vuotta 2013 kaikille!
 
Viimeinen posti, jonka sain ennen vuoden vaihtumista on kortti Malesiasta. Voitte vain kuvitella kuinka iloinen olin sen saatuani! :D Postikorttini oli sittenkin mennyt perille!!! Tämä kortti on minusta todella hyvä lopetus vuodelle 2013 postin kannalta. Tässä kuva kortista ja postimerkeistä:

 
 
Tämän vuoden (tai siis viime vuoden) joululahjani olivat myös ihan parhaita! Sain äidiltäni, parhaalta ystävältäni ja kummeiltani ihanan postimaisia lahjoja. :)
 
Ensimmäisenä näytän iiison lahjan, jonka sain äidiltäni. Hän oli tilannut minulle Postcard Gardenista paljon kaikkea kivaa: Läpinäkyviä tarroja, 3 kpl erilaisia kirjepapereita ja -kuoria, 2 rullaa Rilakkuma-koristeteippejä ja Hello Kitty -muistilappuja. Pyysin äidiltä lahjaa Postcard Gardenista ja näytin hänelle osan noista saamistani tavaroista ennen Joulua. En tiennyt mitä niistä saan, mutta sainkin enemmän kuin toivoin! :D Nyt minulla ainakin riittää paljon postikamaa täksi vuodeksi.
 
 
Parhaalta ystävältäni sain myöskin yllätyksekseni kirjekuoria. Hän oli taitellut ne itse! ^^


 
Tämä viimeinen lahja, jonka esittelen liittyy ainakin jotenkin postijuttuihin. Sain kummeiltani pienen kassin, jossa oli lahjoja ja kassin pohjalta löytyi tämä kirjekuori. Kirjekuoresta paljastui Pelastakaa Lapset Ry:n kortti, jossa kerrottiin, että Bangladeshiin on lahjoitettu minun nimissäni rahaa yhden lapsen koulunkäyntiin! Ilman lukutaitoa hän ei voisi ikinä kirjoittaa kirjettä, joten minusta lahja oli tosi ihana! <3
 


28.12.2012

Joululahja Singaporeen / A Christmas gift to Singapore



Esittelen nyt vähän aikaa sitten lähettämäni pienen jouluisen paketin. Paketti lähti Singaporeen kirjekaverilleni. Pienen mietinnän jälkeen (ja ihanien kommenttien avulla!) kokosin pakettiin:

- Karkkitangon
- Suomalaista karpalon tuoksuista hiustenhoitoainetta
- Marianneja
- Pakkauksen mansikantuoksuisia Hello Kitty -nenäliinoja
- Jouluisia 3D-tarroja
- Muumi-tikkarin
- Suomalaisen käsintehdyn savikorun
- Marimekko-hiuspannan

Toivottavasti hän pitää lähettämistäni tavaroista. :)

Pakkasin tavarat matalaan valkoiseen pahvilaatikkoon, joka päällystettiin lahjapaperilla.
Täytyy nyt tähän väliin mainostaa, kuinka käteviä nuo erilaisilta kuvafirmoilta tulevat matalat laatikot ovat. Esimerkiksi SmartPhoto lähettää tuotteet noissa. Laatikot ovat juuri pari milliä vaille sen 30 mm, jossa menee halvemman ja kalliimman postin raja. :D


Tässä vielä hiukan kuvia:






24.12.2012

Joulu! / Christmas!

 Merry Christmas everyone!
 
Nyt on aikaa päivitellä blogia, kun odottelee lahjojen avaamista... ;)
Ennen Joulua on ollut paljon kiireitä myöskin postin kannalta. Postiin on viety kaksi kuorellista itsetehtyjä joulukortteja kotimaahan ja yksi kortti Saksassa asuville tädeille.

 
Ostettiin myös noita tämän vuoden kauniita lyhty-merkkejä! :)
 
 
Myös paljon joulukortteja on tänne tullut. Yksi oli pieneltä serkultani. Kortti oli ihanan paksussa punaisessa kirjekuoressa, josta löytyi myös nuo kolme suloista piparia! <3
 
 
 Myös lahjoja on paketoitu! :D

 
Eli ihanaa, kaunista, upeaa, rauhallista ja suloista Joulua kaikille!

3.12.2012

Joululahja-ideoita? / Some ideas to a x-mas gift?

Ensiksi pahoittelen, etten ole postaillut vähään aikaan. Syynä on se, etten ole oikeastaan mitään postia saanut. Toivottavasti pian tulisi kirje Kaliforniasta! :)

Nyt itse aiheeseen: Eli ajattelin lähettää kirjekavereilleni jonkun pienen joululahjan. On niin ihana ilahduttaa muita! :)

Paketissa voisi olla ainakin jotain suomalaisia karkkeja, joulutarroja ja joulukoristeita... Mutta mitä muuta? Onko teillä jotain ideaa, mitä voisi lähettää? Minulta on ideat aika vähissä :D


Marianneja ainakin lähetän :)

Minulla on vain ongelma. Tiedän, että paketteihin kuuluu laittaa sellainen vihreä tullin tarra. Mutta milloin? Kun on elintarvikkeitako? Maksaako se jotain ja miten se toimii? Toivoisin, että joku ihana voisi auttaa, minä kun en ole elintarvikkeita ennen lähettänyt. :)

4.11.2012

Jouluinen arvonta InLoveWithPosts-blogissa!


Tuollaisen kivan palkinnon voisi voittaa täällä. Palkintoon kuuluu kaikkia ihania ja joulusia postijuttuja, kuten kirjepapereita ja tarroja. Kannattaa osallistua! :)

Most viewed of the month: