Näytetään tekstit, joissa on tunniste Liettua. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Liettua. Näytä kaikki tekstit

3.11.2015

Sticker Slapped PC and Stamps from Lithuania

Hi! How are you? I'd love to hear more from you guys. :)

Ja suomeksikin tietty! Oon nykyään kirjoittanut postauksia lähes poikkeuksetta vain englanniksi, koska oon ajatellut, että sitä lähes kaikki taitaa ymmärtää. Olisi kuitenkin kiva kuulla teidän suomalaisten lukijoiden näkökulmasta, että tykkäisittekö lukea postauksia myös suomeksi vai onko englanti okei. Ja muutenkin olisi kiva kuulla, mitä teille kuuluu. Niin, ja aina voi tietty kommentoida suomeksi niin kuin osa on tehnyt. :) Teidän kommentteja ja kuulumisia on aina tosi piristävä lukea! ^^

Today I'm excited to show you more incoming mail! These came today, they're both swaps.
My friends (most of them) don't really seem to understand how I can be so excited about mail but I count on you guys, you know what a nice mailday is able to do for your mood. ;D


This postcard is from Tina, Mississippi. I was excited to join one of those Sticker Slapped PC swaps because they seem like a lot of fun and straight after joining I headed to make my own postcard. I think it's not received yet but I'll show you the card I sent when I know it's reached its destination. :)

I love how colorful this postcard looks:


And the yellow envelope came from Ema, Lithuania. It's from another Used Stamps swaps ^^

I have no idea why blogger wanted to rotate the picture (below). I literally uploaded it like 3738227380 times and it was fine before uploading. >__< So please don't mind (mind blogger xD). :)


Here are the stamps:


I really like especially the ones from Portugal and Czech Republic!

And here are the stamps on the postcard and envelope:



Thanks, ladies! :)

8.2.2013

Kirjeet Saksaan, Liettuaan ja Suomeen / Letters to Germany, Lithuania and Finland

Nämä kirjeet vein tänään postiin koulunjälkeen. Ylempi on 8-vuotiaalle pikkuserkulleni ja alempi ystävälle Saksaan.
Pikkuserkkuni kirjekuoren olen itse taitellut lahjaperista.


Ja tämä kirje lähti myöskin tänään Liettuaan. Nyt kun muokkasin kuvaa, huomasin kirjoittaneeni päiväyksen väärin. Sen piti olla 8. Helmikuuta eikä Tammikuuta! :O Tuo poro-kortti on minusta jotenkin tosi hauska, toivottavasti hän ilahtuu siitä. ^^ Ostin sen Infosta, maksoi vähän alle euron.

27.1.2013

Yllättävä kirje! / A suprising letter!

Pari päivää sitten sain tälläisen kirjeen:

 
Minulla ei ollut aavistustakaan, keneltä kirje voisi olla. Aluksi ajattelin, että olen varmaan lupautunut johonkin swappiin, jota en vain muista. :D No, avasin kirjekuoren ja kirje alkoi suurinpiirtein näin suomennettuna: "Hei! En ole kuullut mitään kirjeestä, jonka lähetin sinulle kesällä. Päätin lähettää uuden kirjeen, toivottavasti saat sen...". Olin ihan ihmeissäni. Sitten tajusin katsoa lähettäjän, Ieva. Nimi kuulosti tutulta, mutta en kuitenkaan muistanut koko tyyppiä. Selasin sähköpostejani kesältä ja löysin erään viestiketjun päivältä ennen kesäloman alkua. Ieva ja minä olimme sopineet aloittavamme kirjevaihdon! Ievan piti kirjoittaa ensin, mutta hänellä oli paljon kiireitä. Hän sanoi voivansa lähettää minulle kirjeen parin viikon kuluttua. Olin ihan unohtanut koko jutun! :(
Hänen ensimmäinen kirjeensä siis on ilmeisesti hukkunut. Olen niin iloinen, että hän kirjoitti minulle uudestaan. ^^
 
Toinen yllättävä asia on se, että tuo saamani kirje on lähetetty joulukuussa. Sain sen vasta tällä viikolla eli n. kuukausi sitten! :o Ihmeellisen kauan on kestänyt postin tulla Liettuasta, joka on kuitenkin aika lähellä...
 
Tuo kirje on ensimmäinen saamani posti Liettuasta. :)

Most viewed of the month: