Moikka!
Nyt on vihdoin hiihtoloma ja tätä mä olenkin jo odottanut. On kerrankin aikaa kaikelle muullekkin kuin vaan koulujutuille ja muille pakollisille. :)
Nyt sain vihdoin ladattua tuon videonkin tänne, toivottavasti tykkäätte! Lataaminen Youtubeen kesti yli kahdeksan tuntia ja kun video oli lopulta latautunut, tajusin kuinka hiljaa puhun siinä... No, toivottavasti ei haittaa :) Muistakaa laittaa kommenttia videosta, teen mielelläni lisääkin ^^
Postin suunnalla on tapahtunut tosi paljon, yritän päivitellä blogiakin tässä lähiaikoina..