Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ostoksia. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ostoksia. Näytä kaikki tekstit

4.12.2015

Suomen Kädentaitomessut 13.–15.11.2015

Hi! This time I'll write only in Finnish. Basically the whole thing is about Finnish Handicrafts fair event where I was some time ago (I've been too lazy to post this :c). You can either just watch the pictures or watch the pics AND translate the text to your own language (button below) with crappy google translate :) 

Moikka! Tämän postaamisessa onkin kestänyt jo aika kauan.. Messuthan oli 13.11 :D Mutta siis, haluaisin vähän näyttää tunnelmia Suomen Kädentaitomessuilta Tampereelta, jossa oli tosi kivaa!

Messuilta löysin mm...

...söpöjä pöllökoruja...


...ihania Domino-koruja..



...yhden ison pöydän TÄYNNÄ minitonttuja :D...


...vielä enemmän erilaisia feikkejä herkkujen näköisiä koruja...



...ja yhden pöydällisen ihania kukkaroita ja muita pusseja! (Pöllöt!♥)




Tietenkin paras hetki oli, kun löysin Teippitarhan myyntipöydän! Se oli just sellainen paikka, että olisin voinut ostaa koko pöydän tyhjäksi, mutta onneksi en tehnyt niin :D


Washiteippejä 4 kpl / 10 €, oon ihan rakastunut noista jokaiseen! __



Ja muita teippejä 4 kpl / 1 




Ja lisäksi mukaan tarttui teippien ja monen muun lisäksi tämä pikkuruinen "pullo", johon aion laittaa sisälle yhden mulle tosi tärkeän esineen ja tehdä kaulakorun! 


Eli tosi kannattava ja inspiroiva reissu! 

Olitteko te tai oletteko joskus olleet Kädentaitomessuilla? :)

20.11.2015

Tiger = Paradise (Haul!! ♥)

First to my penpals & others who I'm swapping with: I have received a lot of mail lately, probably also yours (Don't worry, it's just me being lazy :D), and I'll show them here tomorrow. Also, I've sent some mail but it'll take longer for them to arrive because of the strikes..

My number one favorite crafting store in Finland is definitely Tiger! You always find something that you just desperately need - even though you've never before even known that the item existed. Do you guys feel me? Does that ever happen to you? You just see something and you have know idea how you've lived without it :D So obviously I'm doing a little Tiger haul now, partly because I want to and partly because there's no mail coming in a few days because of the postal strikes in Finland.

Jee, välillä taas kirjoittelua suomeksikin! :) 
Eli Tiger on oikeasti mun ehdoton lemppari kaikista Suomen askartelu- ja tilpehöörikaupoista. Jotenkin mä satun aina löytämään sieltä asioita, joita en ennen edes tiennyt tarvitsevani.. :D Käykö teille koskaan niin? Kuitenkin, ajattelin nyt kirjoittaa pienen postauksen löydöistäni! Nyt kun ei postikaan oikein kulje, on kiva kirjoitella muista jutuista.

Also one thing that makes me love Tiger more is how the packages have those funny little texts on them, such as "Did you know that the average person spends 2 weeks of his/her life waiting for a traffic light to change?" or "A wizard is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." -Gandalf the Grey.  

Mä tykkään myös tosi paljon noista hauskoista pikku teksteistä pakettien ja pakkausten päällä, kuten "Did you know that the average person spends 2 weeks of his/her life waiting for a traffic light to change?" tai "A wizard is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." -Gandalf the Grey. :)

I might also like these cute shopping bags, just a bit ;) 


Address labels 1(parchment paper) envelopes 2€  ✿  Etiketit, joista ainakin osaa ajattelin käyttää osoitteiden kirjoittamiseen (1€) ja ihanat pergamenttipaperiset kirjekuoret 2 


One of the impulse purchases, a DIY jigsaw puzzle (1€) . I have some potential using ideas for it, let's see which one I'll do :D    Palapeli, jonka voi itse koristella (1 ). Mulla on muutamia ideoita, mitä tekisin sillä, mutta katsotaan nyt milloin saan inspiraation toteuttaa jonkun ideoistani :D



These tapes aren't from Tiger, I think I found them from Suomalainen Kirjakauppa (Finnish bookstore). They were something around 3€    Nämä nätit teipit taisin löytää Suomalaisesta Kirjakaupasta! Oli pakko ottaa, kun maksoivat vain 3€ ^^


And last but not least, small heart stickers (0.5 €) and tiny flags that I got for 2€ Pieniä sydäntarroja, joilla on kyllä aina käyttöä ja suomenlippuja. Tarrat maksoivat 50 senttiä ja liput 2


Surprisingly, I didn't buy that much! :D But those were my latest purchasings anyway, I hope you liked them as much as I do haha ^^ See you again tomorrow! Ihme kyllä, en loppujen lopuksi ostanutkaan niin paljoa kuin yleensä! Toivottavasti kuitenkin tykkäsitte tästä lyhyestä esittelystä :) Huomenna siis taas palaillaan!



9.12.2014

Purchases from Tiger (9th day!)

Tänään ajattelin pikaisesti näyttää teille nämä pienet ostokset Tigerista. Ostin nuo jo viime kuussa, mutta olin unohtanut postata. :D

Ensin nämä ihanat teipit, jotka muistaakseni maksoivat yhteensä 3 euroa. Noita oli monta erilaista, mutta valitsin nuo :3


Näitä lappuja (etikettejä?) ostin syksyllä ja ovat olleet tosi hyviä kirjeiden osoitelappuina, joten ostin niitä lisää. :)


Nyt menen kirjoittamaan esseetä ja lukemaan kirjaa, huh huh! Ihanaa iltaa teille ^^

22.6.2014

Ostoksia videolla!

Hola! Toivottavasti teillä oli hyvä juhannus, vaikka kelit ei nyt ehkä olleetkaan ihan parhaimmat. Jotenkin pelottavaa, kun juhannuksen sanotaan olevan keskikesän juhla (ja niinhän se onkin), niin sitä kuvittelee lomankin olevan puolessa välissä. Joka ikinen kesäloma mä pelästyn tässä kohtaa, että enhän mä ole vielä edes oikein tehnyt mitään. Kunnes tajuan, että vaikka kesä ehkä onkin puolivälissä, niin loma ei! :D

Kuitenkin, tässä esittelen joitain viimeaikaisia ostoksia! Ja katsokaahan video loppuun asti, lopussa pääsette jumppamaan ;) 



Most viewed of the month: