Näytetään tekstit, joissa on tunniste Koru. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Koru. Näytä kaikki tekstit

30.6.2014

Posti-intoilijan taivas! / Mail lover's heaven!

Olin lauantaina Turun Keskiaikamarkkinoilla ja oli kyllä tosi kivaa. Ilma oli ihanan kesäinen ja koko markkina-alue oli tosi kaunis! Tuo oli mun eka kerta ja yllätyin positiivisesti heti kun näin tuon kuvassa (alhaalla) olevan sinettikojun. Posti-intoilijan taivas! :D  // I was in Medieval Market in Turku on Saturday and here's some photos from there of things I found out amazing! :D You can read more about Medieval Market here.


Niin paljon kaikkea! *_* Noita sinettejäkin on niin montaa eri väriä! Mukaan tuolta tarttui sydämen muotoinen sinettileimasin. Olisi tehnyt mieli ostaa myös joku hiukan erikoisemman värinen sinetti, mutta meillä on kotona punainen ja ajattelin, että täytyy ensin kokeilla sillä. (Lisäksi nuo eivät olleet mistään halvimmasta päästä... ;o)


Eikä, katsokaa noita vihkoja! Mä olisin voinut ottaa noista vaikka jokaisen :--)


Nämä korut eivät enää kuuluneet markkina-alueelle, mutta pakko näyttää teille nuo pöllökorut! <3


Kertokaapa mulle, mitä piditte postauksesta! Tämä oli hiukan erilainen kuin yleensä, mikä on mun mielestä ainakin tosi kiva, koska pieni vaihtelu on aina hyvästä. ;) Lisäksi minä inspiroidun kaikista noista söpöistä jutuista tuolla markkinoilla ja halusin näyttää ne teille. Mun tekee nyt ihan hirveästi mieli kokeilla tehdä tuollaisa vihkoja itse! Mutta ei mulla tänään muuta, ihan mahtavaa heinäkuun alkua teille ja muistakaapa kertoa, mitä mieltä olette postauksesta! :)

17.12.2013

17. luukku (by Eveliina ♡)

Moi!

Mel pyysi mua tekemään tän päivän luukun joulukalenteriin, ja innoistuin tietty heti. Tykkään itsekin postittelusta ja mulla on yksi amerikkalainen kirjekaveri (ette varmaan arvaa kuka mut on innostanut sellaisen hankkimaan ;)) Tiiän, et yks on aika vähän, mutta se riittää mulle. :) Haluunkin nyt näyttää teille että millaisen pienen joululahjan hänelle lähetin.  


Laitoin pakettiin kirjeen lisäksi Suomen lipun, karkkeja, rannekorun, pienen pehmolelun ja itsetehdyn joulukortin. Toivottavasti hän  tykkää! :)

♥: Eve

28.12.2012

Joululahja Singaporeen / A Christmas gift to Singapore



Esittelen nyt vähän aikaa sitten lähettämäni pienen jouluisen paketin. Paketti lähti Singaporeen kirjekaverilleni. Pienen mietinnän jälkeen (ja ihanien kommenttien avulla!) kokosin pakettiin:

- Karkkitangon
- Suomalaista karpalon tuoksuista hiustenhoitoainetta
- Marianneja
- Pakkauksen mansikantuoksuisia Hello Kitty -nenäliinoja
- Jouluisia 3D-tarroja
- Muumi-tikkarin
- Suomalaisen käsintehdyn savikorun
- Marimekko-hiuspannan

Toivottavasti hän pitää lähettämistäni tavaroista. :)

Pakkasin tavarat matalaan valkoiseen pahvilaatikkoon, joka päällystettiin lahjapaperilla.
Täytyy nyt tähän väliin mainostaa, kuinka käteviä nuo erilaisilta kuvafirmoilta tulevat matalat laatikot ovat. Esimerkiksi SmartPhoto lähettää tuotteet noissa. Laatikot ovat juuri pari milliä vaille sen 30 mm, jossa menee halvemman ja kalliimman postin raja. :D


Tässä vielä hiukan kuvia:






Most viewed of the month: