Iloista joulukuun 2. päivää!
Ihan ekana haluan kiittää ihanista kommenteista arvonnassa, niitä oli kiva lukea! Arvontaan pääset osallistumaan täällä. (Aikaa 22. päivään asti)
Tiedän, että tästä asiasta on jo kirjoitettu monissa blogeissa, mutta... Postimerkkien hinnat nousevat TAAS ja tällä kertaa ei olekaan kyseessä mikään viiden sentin korotus vaan VIIDENTOISTA sentin korotus. Uskomatonta! Ensi vuoden alusta normaali 1. luokan merkki tulee siis maksamaan euron ja 2. luokan merkki 90 senttiä.
Tämän vuoksi toivonkin, että jokainen joka ei ole vielä tätä tehnyt, allekirjoittaisi adressin postcrossingin ja korttiperinteen puolesta (ja tietysti myös kirjeiden ja pakettien lähettelyn puolesta ^^).
Nyt täytyy vain hamstrata postimerkkejä niin paljon kun vain voi ennen vuotta 2014.. Mitä te aiotte tehdä? Hamstrata merkkejä vai vain yksinkertaisesti vähentää postittelua? Minä en ainakaan millään haluaisi jättää rakasta harrastustani! D:
Happy 2nd of December!
First I want to thank you for your lovely comments, I loved to read them! You can join the giveaway here.
Finland's postage will raise 15 cents starting 1.1.2014. That's so unbelievable! I can't understand how they can do that! D: So I have to hoard stamps as much as I can before 2014...
Ihan ekana haluan kiittää ihanista kommenteista arvonnassa, niitä oli kiva lukea! Arvontaan pääset osallistumaan täällä. (Aikaa 22. päivään asti)
Tiedän, että tästä asiasta on jo kirjoitettu monissa blogeissa, mutta... Postimerkkien hinnat nousevat TAAS ja tällä kertaa ei olekaan kyseessä mikään viiden sentin korotus vaan VIIDENTOISTA sentin korotus. Uskomatonta! Ensi vuoden alusta normaali 1. luokan merkki tulee siis maksamaan euron ja 2. luokan merkki 90 senttiä.
Näin lukee Itellan sivuilla:
Lähetitpä sitten joulukortin, kirjeen tai paketin, vastaanottajassa se näkyy hymynkareena suupielissä, tuntuu rintalastassa sykähdyttävänä tunteena tai lämpimänä olona varpaissa asti. Muistaminen ilahduttaa ihmeellisellä tavalla.
Niinpä, "Muistaminen ilahduttaa ihmeellisellä tavalla". Mutta millä nyt muistetaan ihmisiä, kun postimaksu nousee niin paljon?! Tosi järkevää, Itella.
Tämän vuoksi toivonkin, että jokainen joka ei ole vielä tätä tehnyt, allekirjoittaisi adressin postcrossingin ja korttiperinteen puolesta (ja tietysti myös kirjeiden ja pakettien lähettelyn puolesta ^^).
Nyt täytyy vain hamstrata postimerkkejä niin paljon kun vain voi ennen vuotta 2014.. Mitä te aiotte tehdä? Hamstrata merkkejä vai vain yksinkertaisesti vähentää postittelua? Minä en ainakaan millään haluaisi jättää rakasta harrastustani! D:
Happy 2nd of December!
First I want to thank you for your lovely comments, I loved to read them! You can join the giveaway here.
Finland's postage will raise 15 cents starting 1.1.2014. That's so unbelievable! I can't understand how they can do that! D: So I have to hoard stamps as much as I can before 2014...
