Näytetään tekstit, joissa on tunniste Muistoja. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Muistoja. Näytä kaikki tekstit

30.7.2013

Kaksi vanhaa kirjettä / Two old letters ♥

Siivoilin vähän huonetta ja löysin eräästä ala-asteen kansiosta nämä suloiset kirjeet. 
Näitä on niin hauska lukea. Tuossa alimmaisessakin on vain jotain neljä lausetta :D



Ja vielä puolet sivua täyttävä kuva ;)



// Tää on tälläistä "täytepostailua" postia odotellessa... Viime postauksen kommentissa mainitsinkin, että voisi olla jo aika hankkia lisää kirjekamuja :P Mutta sitten taas kun koulu alkaa, on niin kiire ettei ehdi kirjoitella kirjeitä! Mitä ihmettä tässä nyt pitäsi tehdä? :D

20.11.2012

Lisää ihania muistoja / More lovely memories

Tämän piirustuksen minulle lähetti joskus ystäväni Pihla. Silloin pienenpänä oli niiiin hienoa, jos osasi kirjoittaa oman nimensä ^^ (Huom. Pihla on kirjoittanut sen peilikuvana :D) Muistaakseni kirjeessä ei ollut mitään muuta, kuin tuo piirustus, tai sitten en vain löytänyt.


Tämä pinkki prinsessainen kirje on myöskin lapsuuden kirjekaveriltani. En muista yhtään, miten kirjoittelumme alkoi tai miksi sen lopetimme... :D No, tässä kuitenkin kuvia kirjekuoren hienosta koristelusta :)





Tämä viimeinen kuva ei sinänsä ole mikään "vanha", tuollainen postimerkki oli pienen serkkuni lähettämässä kirjeessä, jonka sain jonkun aikaa sitten. Ajattelin, että se sopisi tähän postaukseen, koska se on minusta tosi ihana. Miten sitä pienenä vain laittaa tarroja päällekkäin ajattelematta ollenkaan, että "sopivatko" ne kirjeeseen tai ovatko muuten ihan täydellisiä. Vanhampana on vain tullut kriittisemmäksi omille tekeleilleen. :D

12.11.2012

Muisto / A memory

Innostuin selaamaan ja lukemaan vanhoja kirjeitäni eilen illalla. Aloitin suurin piirtein kuukauden takaisista posteista, kunnes lopulta löysin joitain ala-asteella saamiani kirjeitä. Ja mitä kaikkea ihanaa sitä onkaan tullut joskus pienenä saatua! Se on vain niin suloista, miten pienenä viidenkin lauseen kirjoitus tuntuu tosi pitkältä ja kirjeet pursuavat suurimmaksi osaksi vain kuvia. :)
Päätin kuvata yhden noista ihanista kirjeistä. (Unohdin tietenkin kuvata kirjeen edestä päin -.-) Tämä on ystävältäni Tuomilta:




Tuo kirje on itseasiassa todella tärkeä minulle. Muistan vieläkin sen päivän, kun sain tuon kirjeen. :) Olin todella innoissani!
En ole pitänyt yhteyttä Tuomiin moneen vuoteen. Välillä kyllä mietin, että mitä hänelle kuuluu. Asuukohan hän vielä samassa osoitteessa? Vielä jonain päivänä aion lähettää hänelle kirjeen. :)

Onko teillä, ihanat neljä lukijaani, joitain lapsuuden kirjekavereita, joiden kanssa ei ole tullut pidettyä yhteyttä? :3

Minusta on kiva tehdä tälläisiä hieman erilaisia postauksia. Teen luultavasti lähiaikoina muitakin saman tyylisiä! ^^

Most viewed of the month: