Näytetään tekstit, joissa on tunniste Irlanti. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Irlanti. Näytä kaikki tekstit

31.8.2015

Mail & Great Weather ♥

I can't believe it's already been three weeks of school, time has went soo fast! The weather's been amazing and I've been able to wear dresses etc at school which is wonderful but also strange at the same time because usually Finland is very cold already in the end of August. :D The pictures below are from Parainen where we have a summer cottage. The water was so amazing and clear 


Here's today's mail: postcards to Turkey & Denmark and letters from Poland & China and a postcard from Ireland. Not bad, I'd say :)

Closer looks at the letters ~

This one is from Martyna, Poland 

And this one's from Shine, China 

Thanks, girls! :)

ps. Are you already following me on Instagram? @melissaw4yl ;)

10.4.2013

Kuulumisia + postikortti / Some news + a postcard

Huomasin juuri saaneeni 5 uutta lukijaa, kiitos kaikille!

Ajattelin tulla tänne nyt kertomaan hiukan posti-kuulumisia.

Eli, minulla on pari kirjettä työn alla. Ihme, kun koulu vie niin paljon vapaa-ajasta, ettei edes kirjeitä ehdi kirjoittaa. Joka ilta pitää olla lukemassa ties mihin kokeeseen...

Joku ehkä saattaa muistaa Bronaghin, uuden irlantilaisen kirjekaverini, jolle lähetin kirjeen marraskuussa. Hän ei ollut saanut kirjettäni, joten hän päätti lähettää kirjeen minulle. No, minäkään en saanut hänen kirjettään (tai en ole ainakaan vielä saanut), joten päätettiin sitten, että on vaan parempi kirjoitella sähköpostiviestejä. Nyt kyllä harmittaa. Minne ne kaikki kirjeet oikein hukkuvat? >:(

Toisaalta, sovin erään romanialaisen tytön kanssa, että alkaisimme kirjoitella kirjeitä toisillemme, joten toivottavasti tämä edes toimisi. Odotan jo innoissani kirjettä häneltä! :)

Tämän kortin Malesiaan vein postiin viime viikolla:



Ei mulla sitten muuta. Toivottavasti tässä joku ilta olisi aikaa kirjoitella kirjeitä. ^^

ps. Olin juuri vaihtamassa tuota sivun oikeassa laidassa olevaa pingua vähän keväisemmäksi, kunnes katsoin ulos ikkunasta ja näin PELKKÄÄ LUNTA. Meillä täällä pyryttääkin nyt ihan kunnolla! :O Eikös huhtikuun pitäisi olla jo kevätkuukausi?



15.11.2012

Postia Irlantiin ja Kiinaan / Some posts to Ireland and China


Nämä kaksi kirjettä vien huomenna postiin. Kirjeet menevät Bronaghille Irlantiin ja Xavierille Kiinaan.


Tämä kirje on siis Bronaghille. Bronagh on uusi kirjekaverini ja olen saanut häneltä vasta yhden kirjeen, välillä on kiva aloittaa uusiakin ystävyyssuhteita. :)
Kirjeeseen laitoin mukaan tuollaisia sanakumilenkkejä (?), joita ostin Tiimarista puoleen hintaan viime viikolla. Muuta erikoista kirjeessä ei ole, koska olen aina kovin varautunut uusien kirjekavereiden kanssa. En pelkää, että he eivät kirjoita takaisisin, vaan olen huolissani kirjeen menemisestä perille. En ole ennen lähettänyt mitään Irlantiin, joten tämä on vähän kuin "testikirje". ;)

Kirjoitin kirjeen nurjalle puolelle kaikki hauskoja tervehdyksiä! :D





Alla oleva kirje on Xavierille.  Tämäkin kirje on vähän tylsä, en ole kovin tyytyväinen siihen... :/ Toivon kuitenkin Xavierin pitävän siitä! :)
Laitoin kirjeeseen mukaan samoja kumilenkkejä, kuin Bronaghin kirjeeseen, ja talvisen kuvan takapihaltamme.


Postimerkiksi laitoin tuollaisen Vihannes-merkin ^^


Xavier opetti minulle viime kirjeessä joitain kiinalaisia sanoja, joita nyt yritin kirjoittaa... :D


Tällä en viikolla en ole saanut yhtään postia (ainakaan vielä). Nyt odottelen kirjettä Jadelta, muuta postia ei lähiaikoina pitäisikään tulla :)

Most viewed of the month: