Näytetään tekstit, joissa on tunniste Päivitys. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Päivitys. Näytä kaikki tekstit

30.7.2014

Mitä mulle kuuluu?

Ajattelin nyt kerrankin vain istua alas ja kertoa, mitä mulle on viime aikoina tapahtunut ja/tai mitä olen tehnyt viimeisien viikkojen aikana. Tuntuu, että kaikki postaukset on ollut vain posteista (mikä ei todellakaan ole huono asia, postithan on tämän blogin pääjuttu) ja olen välillä vain ohimennen kertonut kuulumisistani. Varoitan siis, että tämä postaus on erilainen kuin postaukset täällä yleensä.  *Varoitan sekavasta tekstistä*

(mutta jos jotakuta kiinnostaa, mitä posteja olen viimeaikoina saanut, postaksen loppupuolella on pari kuvaa ja lupaan postailla vielä lisää myöhemmin tällä viikolla!)


Aloitetaan yllä olevasta kollaasista, joka toivottavasti auttaa mua selkeyttämään ajatuksiani. Mulla on niin paljon kertomista, etten tiedä mistä aloitan! :D


1. Meillä oli tässä kuussa kolme ekaa viikkoa vaihtari Kanadasta, mikä oli kyllä aivan uskomaton kokemus! The Fault in Our Stars on sellainen kirja, jota olen yrittänyt metsästää kirjastosta KUUKAUSIA tuloksetta (kirja on aina ollut lainassa, enkä ole jaksanut liittyä elämääkin pitempään varausjonoon) alkuperäiskielellään. Ihanalla vaihtarillamme oli kirja mukanaan ja sain sen häneltä lainaksi. Sain sen sitten luettua ennen vaihtarin lähtemistä ja käytiin vielä yhdessä leffassa katsomassa TFIOS-elokuva. Ihan mahatava kirja (ja elokuva), suosittelen kaikille! Ja vielä jos mitenkään mahdollista, lukekaa englanniksi. Paljon parempi paras lukukokemus alkuperäisellä kielellä. Esittelin vaihtarille myös Fazerin karkkeja ja suklaita, joista hän tykkäsi tosi paljon, paras lukuelämys syntyi terassilla auringonpaisteessa karkkipussin ja mehulasin kera. <3 2. Täällä meillä päin näkyy harvoin lakkoja, mutta oltiin patikoimassa yhtenä viikonloppuna ja löydettiin tosi paljon lakkoja. Harmi, kun ne kaikki oli vielä ihan raakoja. Ihan varmasti, kun mennään tuonne samaan paikkaan uudestaan, kaikki on jo kerätty! :D 3. Oi, mansikat! Oltiin keräämässä mansikoita yhtenä todella helteisenä kesäpäivänä ja löysin lehden, jossa oli sydämen muotoinen reikä. Pakko siitä oli kuva ottaa. :D Mansikat on kyllä yksi kesän ykkösjutuista. <3 4. Viimeisenä, mutta kaikkea muuta kuin vähäisenä, RUOKA. Kesä ja ruoka on kyllä varmaan mun kaksi lempisanaani. Kesällä mä tykkään syödä aika kevyesti kaikkia kasviksia ja hedelmiä, mutta myös grilliruokaa kohtuudella ja kaikkia muita kesäisiä herkkuja! Ulkona syöminen on jotain niin parasta. Ja jos ei satu olemaan ulkopöytää, niin matto vaan nurmikolle ja kunnon piknik pystyyn! Meidän vaihtari luultavasti piti meitä ihan outoina... :) Outoudesta puheen ollen, syödäänkö teidän kotona haarukalla ja veitsellä? Meillä syödään ja olisi kiva kuulla, ettei olla ihan ainoita. Vaihtari nimitäin piti sitä todella outona! :'D

Kuvissa näkyvien juttujen lisäksi olen myös nauttinut lämpimissä vesissä uimisesta, englannin puhumisesta (vaihtarin kanssa ), jäätelön syömisestä ja mattojen pesemisestä. Viimeisen kuukauden aikana olen eksynyt, itkenyt ja ollut aivan liian väsynyt, mutta kaikesta huolimatta mä olen nauttinut kesästä tositositosi paljon. Vielä reilu viikko jäljellä. <3

Kaikki lukiokirjat on nyt haalittu, tässä paketissa tuli pari viimeisintä kirjaa. Sisältö oli tuskallisen tylsä (matikan kirjoja), mutta tämä oli mun ensimmäinen kerta vastaanottaa paketti Virosta. Aika outoa, kun Viro on kuitenkin ihan naapurissa, ettei sieltä ole ennen mitään tullut!



Nyt lähden pakkaamaan ja suuntaan mökille saaristoon! Nauttikaahan kesästä!! :)

20.8.2013

Sorry!

I'm so sorry for lack of the posts! I'll try to update this blog more regularly in future, but I have so much things to do at school as I'm in 9th grade right now! (And my mailbox has been quite empty lately D:)

I hope my readers won't leave me, because there will be some surprises during the end of this year. One of them will be up soon and shhh... It's a secret, haha! I'm editing a little video for you guys right now! :D

So stay tuned, byeee! 

24.2.2013

Päivitys / Update

Tämä kuukausi on mennyt vähän sivu suun bloggailun suhteen. On ollut lomamatkoja, synttäreitä (olen nyt 15v. Vihdoinkin!) yms. Mutta tässä pieni yhteenveto postikuulumisistani...


Yllä olevassa kuvassa on postikortti ja paketti Kanadasta, jotka sain samalta ihmiseltä samana päivänä. Kortin oli tarkoitus tulla ennen pakettia, mutta toisin kävi... Alla on suloinen karhunpentu-postimerkki, joka oli kortissa. :3


Tässä on kirje Xavierilta, Kiinasta.  Siellä oli mukana paljon kaikkia ihania juttuja: Kiinalainen raha, suloinen itsetehty kirjanmerkki, postimerkki ja valokuva. Vähän aikaa kyllä mietin, että voinko tuon valokuvan julkaista, mutta eihän siinä kasvoja näy. Niin, ja kirjeessä oli myös mukana sellainen pieni pinkki lehtikoriste. Onnistuin hukkaamaan sen heti kirjeen saatuani, mutta kuvan oton jälkeen löysin sen taas :D



Ja tässä on hiukan kuvia kirjeestä, jonka lähetin Xavierille. Laitoin mukaan kartan kaupungista, jossa asun (lisäsin sinne hiukan omia merkintöjä) ja setelin. Saa nähdä, meneekö perille ;D


En löytäyt mitään poikamasia kirjepapereita, joten tulostin itse :)


Kirjekuori oli erittäin tylsä, koska toivon, ettei se kiinnittäisi huomiota! Jospa vaikka raha (ja kirje tietysti muutenkin) menisivät perille...


Olen minä muitakin posteja saanut, kortteja ja muita, mutta en mitään kovin erityistä. Postailen sitten taas, kun jotain kivaa postilaatikkoon ilmestyy ^^

21.12.2012

Pieni päivitys / A little update

- Long time no see ;) - 

Pahoittelen taukoa postauksissa. Koulussa on ollut koko joulukuun tosi kova kiire, mutta tänään alkoi viimeinkin odotettu joululoma. Jee! Loman vuoksi alankin taas postailemaan vähän useammin. ^^

Postia olen jonkun verran saanut ja lähettänytkin. Mm. jouluisia kirjeitä on saapunut ja joulupaketti on nyt matkalla kohti saajaansa...

Nyt käyn tarkistamassa päivän postin :D


Most viewed of the month: