Näytetään tekstit, joissa on tunniste Romania. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Romania. Näytä kaikki tekstit

1.11.2015

Postcards, stamps.. ♡

Hi! I hope everyone's having a great beginning of November :) I just came home from yoga and now have some time to write before going to sauna, relaxing evening I would say 

Here is some of the latest mail that I haven't posted yet! 


Postcards from Denmark (from a friend ) & Romania (PC swap) and the nice stamps:


Also one swap I sent (which is already received) to Nevada, USA. It was a 10 Used Stamps swap and here are the stamps I sent:


My partner said that she also likes foreign coins so I decided to send some old Finnish coins (penni) :)


And now to sauna, see you! 

10.4.2013

Kuulumisia + postikortti / Some news + a postcard

Huomasin juuri saaneeni 5 uutta lukijaa, kiitos kaikille!

Ajattelin tulla tänne nyt kertomaan hiukan posti-kuulumisia.

Eli, minulla on pari kirjettä työn alla. Ihme, kun koulu vie niin paljon vapaa-ajasta, ettei edes kirjeitä ehdi kirjoittaa. Joka ilta pitää olla lukemassa ties mihin kokeeseen...

Joku ehkä saattaa muistaa Bronaghin, uuden irlantilaisen kirjekaverini, jolle lähetin kirjeen marraskuussa. Hän ei ollut saanut kirjettäni, joten hän päätti lähettää kirjeen minulle. No, minäkään en saanut hänen kirjettään (tai en ole ainakaan vielä saanut), joten päätettiin sitten, että on vaan parempi kirjoitella sähköpostiviestejä. Nyt kyllä harmittaa. Minne ne kaikki kirjeet oikein hukkuvat? >:(

Toisaalta, sovin erään romanialaisen tytön kanssa, että alkaisimme kirjoitella kirjeitä toisillemme, joten toivottavasti tämä edes toimisi. Odotan jo innoissani kirjettä häneltä! :)

Tämän kortin Malesiaan vein postiin viime viikolla:



Ei mulla sitten muuta. Toivottavasti tässä joku ilta olisi aikaa kirjoitella kirjeitä. ^^

ps. Olin juuri vaihtamassa tuota sivun oikeassa laidassa olevaa pingua vähän keväisemmäksi, kunnes katsoin ulos ikkunasta ja näin PELKKÄÄ LUNTA. Meillä täällä pyryttääkin nyt ihan kunnolla! :O Eikös huhtikuun pitäisi olla jo kevätkuukausi?



Most viewed of the month: