Näytetään tekstit, joissa on tunniste Singapore. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Singapore. Näytä kaikki tekstit

19.3.2014

Singaporeen ja Ukrainaan kirjeitä / Letters to Singapore and Ukraine

 Here's two letters I sent out a couple weeks ago. I didn't want to ruin the surprise so I'll show them now, when I'm sure they're received. :)

This one is for Xinhui, Singapore. (Veikkaus-kuori :D) I like how the stamp matches with the envelope!


And inside the letter! Tea, candies, a Särkänniemi brochure (from last year..) and so on :)


And this is for Olga, Ukraine.


I heard she likes tea so wanted to send tea for her. :)


I've also received some letters. I'll show them next time!

20.2.2014

Postia! / Mail!


So I've received and sent a lot of mail during the past two weeks and now I'm going to show you a part of them! :) (I'm writing this post only in English by the way, because I'm too lazy to write in both languages :D) Starting with this letter I received from Olga, Ukraine. I like the envelope!


There were a card and some stickers inside the letter...


...and this little packet too! I'm studying Russian, but I still don't know what is it. :D Hot chocolate I guess?


And here's a letter I sent out few days ago. It's for Jade, California, USA.


 And what was inside the letter :)


This postcard is from Israel! I've never received anything from there so I'm so excited ^^


Love the stamp!


And this little sweetie is from Xinhui, Singapore. You can tell that I was SO EXCITED to receive it. I mean, look at it :D The stamps and everything *_*


But you can probably also tell how excited I was when I opened the letter, haha. So many cute things. ^^  




19.11.2013

Viime viikon posti / Last week's mail


Here's my last week's mail! These two letters are for my friend and little cousin in Finland (I love the stamp in the first letter!).


And this one is for Xavier, China. 


This cute packet came from Xinhui, Singapore. I was super excited when I received the packet because I haven't heard from her for ages!! :D


Looong letter, candy, and pretty stamps. Those stamps are so cool, because they have some seeds in them. You can plant the stamps and then you've a pretty flower! :D


She also gave me a cute bag with adorable yellow bow! Thanks, Xinhui!


7.11.2013

Keskiviikon posti / Wednesday's mail


Those I received on Wednesday, love them! I got a postcard from Xinhui, Singapore and a letter from Olga, Ukraine. There was some coffee inside the letter. :3


Ukrainian stamps:


25.10.2013

Postikortti Singaporesta / A postcard from Singapore


Tämän postikortin sain Singaporesta pari päivää sitten. Täytyy myöntää, että olen tosi iloinen siitä! Kortti sinänsä ei ole kovin erikoinen, mutta sisältöhän on tärkeintä. :)

I got this postcard two days ago and I'm so happy about it :)

                Singaporen postimerkki:                                        Singaporean stamp:                                                   

15.10.2013

Viimeaikaiset postit / Latest mail

Vihdoin syysloma! Tätä onkin jo odotettu :D

Nyt kun vihdoin voi ottaa rennosti, on aika hoitaa kaikki rästiin jääneet asiat, mukaanlukien tämä iänikuinen postaus, joka on odottanut kirjoittamista jo vaikka kuinka kauan... Joten, tässä lista viimeaikaisista posteistani. Nyt kun listaan kaikkia juttuja tänne, huomaan kuinka vähän olen ottanut kuvia kirjeistäni yms. D:


Yllä olevassa kuvassa on pieni paketti, jonka sain eilen Suomesta. ^

Alla erittäin huono kuva suloisesta kirjeestä Jadelta. (Sorry, Jade, the picture looks awful D:)


Ja vielä kirje Jadelle Kaliforniaan. Mukaan laitoin tarroja, kortin, The body shop -tuoksunäyteliuskan ja HK-nauhaa. Mielestäni kirjekuoresta tuli hieno :)


Lisäksi olen lähettänyt mm. kirjeitä ja paketin Suomeen, postikortin Singaporeen ja kirjeen Saksaan. Luultavasti olen lähettänyt jotain muutakin, enkä vain muista :D

Hyvää syyslomaviikkoa niille, joilla nyt on syysloma! ^^

30.4.2013

Kirjeitä, kirjeitä.. / Letters, letters...

Nämä kaksi kirjettä tuli viime viikolla. Ensimmäisenä kirje Kiinasta. Xavier lähetti minulle ITravel-lappusia ja Vietnamilaisen valmiskahvipussin. En erityisemmin pidä kahvista, mutta on tuo silti mielenkiintoinen yllätys. Saa nähdä, raaskinko koskaan maistaa sitä :D Ja postimerkkejä oli taas enemmän kuin mitä kuoreen mahtuisi (takapuolellakin niitä oli vaikka kuinka paljon) ^^


Tämä kirje on Kaliforniasta, Jadelta. Ihana kirje ja kirjepaperi niinkuin aina. :)


Ja tämän kirjeen minä lähetin jo pari viikkoa sitten Singaporeen. Laitoin mukaan tuollaisen Glitteristä ostetun suomenlippu-hiusklipsin (1,90 e). Toivottavasti tykkää. :)


1.4.2013

Paketti! / A package!

Viimeinkin postia! Tätä pakettia olinkin jo odotellut... :D Paketti on siis singaporelaiselta kirjekaveriltani, Xinhuilta. Paketin ylä- ja alareunassa on ihanaa keltaista koristenauhaa. <3


Singaporelaiset postimerkit:


Paketista paljastui postikortti, porkkanan muotoinen suklaa (Xinhui kertoi, ettei itse vietä pääsiäistä, mutta halusi kuitenkin antaa minulle siihen liittyvän lahjan!), Magic Pops -karkkeja, syömäpuikkoja, tarroja, Hello Panda -keksejä ja ihanan pörröiset sukat. Ja kaunis kirje tietenkin myös. :)


Kortin sisällä luki nimeni kiinaksi! :O <3


Tarrat ovat tälläisiä kamera-aiheisia. Hän halusi antaa ne minulle, koska tiesi videonkuvaus yms. harrastuksestani. :)

Thank you so much, Xinhui!

28.12.2012

Joululahja Singaporeen / A Christmas gift to Singapore



Esittelen nyt vähän aikaa sitten lähettämäni pienen jouluisen paketin. Paketti lähti Singaporeen kirjekaverilleni. Pienen mietinnän jälkeen (ja ihanien kommenttien avulla!) kokosin pakettiin:

- Karkkitangon
- Suomalaista karpalon tuoksuista hiustenhoitoainetta
- Marianneja
- Pakkauksen mansikantuoksuisia Hello Kitty -nenäliinoja
- Jouluisia 3D-tarroja
- Muumi-tikkarin
- Suomalaisen käsintehdyn savikorun
- Marimekko-hiuspannan

Toivottavasti hän pitää lähettämistäni tavaroista. :)

Pakkasin tavarat matalaan valkoiseen pahvilaatikkoon, joka päällystettiin lahjapaperilla.
Täytyy nyt tähän väliin mainostaa, kuinka käteviä nuo erilaisilta kuvafirmoilta tulevat matalat laatikot ovat. Esimerkiksi SmartPhoto lähettää tuotteet noissa. Laatikot ovat juuri pari milliä vaille sen 30 mm, jossa menee halvemman ja kalliimman postin raja. :D


Tässä vielä hiukan kuvia:






8.11.2012

Syksyistä postia Singaporeen / Fallish post to Singapore


Tuo syksyinen kirje lähti Singaporelaiselle kirjekaverilleni Xinhuille tiistaina. Syksyhän on jo periaatteessa ohi, mutta halusin käyttää uutta kirjepaperiani! :D Sekä uusia Syysuni-postimerkkejä. ^^

Mukaan laitoin syksyisen kortin, jonka ostin Salesta (1,20e), ja pienen origami-sydämen. Xinhui lähetti minulle lapullisen kysymyksiä viime kirjeessään ja sydän on taiteltu vastauspaperistani. Minun piti taitella kaksi paperia päällekkäin, jotta taitoksista tuli siistit. Tässä kuva ohjeesta, jonka löysin googlen kuvahaulla (muokkasin mallia hieman) ja alla vielä lähikuva sydämestä:






Kirjoitin lähettäjän maan kohdalle "Finland" myös kiinaksi, kiinalaisen kirjekaverini opettamalla tavalla! :)


ps. Jos joku ihmettelee, miksi olen kirjoittanut kirjeeseen saajaksi "Xin Hui", vaikka puhun kokoajan Xinhuista, niin se on kiinalaisten nimien vuoksi. He kirjoittavat sukunimen ensimmäiseksi ja etunimi on usein kaksioisainen. Xin Hui on siis hänen "oikea" nimensä, mutta hän haluaa nimensä kirjoitettavan yhteen. :)

28.10.2012

Kirje Singaporesta / A letter from Singapore



Tänään sain odottamani kirjeen Xinhuilta Singaporesta. Olen aina ihan innoissani saadessani häneltä kirjeen, ja niin olin nytkin! :) Xinhui osaa aina sanoa kaikki oikeat sanat ja kuuntelee huoliani. 

Kirjeen mukana tuli pieni singaporelainen "Desing by Ulike" -kuva, kysymyslappu ja suloinen pikkuruinen kirjekuori. 


Hän oli jopa ostanut uusia postimerkkejä vuokseni ja jättänyt minulle kauneimman! :D


6.10.2012

Kirje Kaliforniasta / A letter from California


 
Torstaina löysin tämän suloisen kirjeen postin joukosta. Kirje oli Jadelta Kaliforniasta, hän vastasi todella nopeasti! :) Jade oli tykännyt kovasti lähettämästäni magneetista. Minusta on tosi kiva tehdä asioita itse ja vielä kivempi, kun niistä tykätään ^^
Kirjeen lisäksi Jade lähetti minulle San Francisco -postikortin, neljä kivaa paperia ja kolikon. Pidin erityisesti tuosta postikortista. Ärsyttää, kun en huomannut ottaa siitä parempaa kuvaa. :(
Kolikosta otin kuitenkin vielä lähikuvan:
 
 
 
Torstaina sain myös kaksi Sticker Bagiä, postailen ne kun ehdin ^^
 
Lähetin eilen kirjeen Singaporeen Xinhuille. En huomannut ottaa siitä kuvaa, mutta ei se kovin ihmeellinen ollutkaan. ;) Itse taittelemani kirjekuori, jossa oli kiinalaisen tytön kuva, 3D-tarroja ja kolmesivuinen kirje kirjoitettuna uusiin kirjepapereihin. Täältä Suomesta ei enään melkein mistään saa kivoja kirjepapereita, joten tilasin eBaysta.
 
Nyt menen kirjoittamaan kirjettä Jadelle :)
 
 
 
 
 

Most viewed of the month: