3.12.2014

Glogiä ja suklaata = kolmas luukku ♥


Nyt joulun alla alkaa kaikki erilaiset koulujutut kasaantua ja koeviikko painaa päälle. Mä en ole koskaan ymmärtänyt, minkä ihmeen takia juurin joulun alla on niin paljon kaikkea tehtävää koulussa. Joulukuun pitäisi olla pyhitetty joulujutuille, kuten lahjojen hankkimiselle ja jouluiseen tunnelmaan virittätytymiselle, eikä kaiken maailman projektitöihin. Mulla on siis lähipäivinä tulossa enkun esitelmää, uskonnon esseetä, äikän puhetta... En edes muista kaikkea! :D Mutta toisaalta on tosi kiva, että joululomalla ei enää tarvitse stressata koulua. :)


Tänään mulla on kuitenkin ollut aika rento ilta, mikä on ihanaa vaihtelua. (okei, tein tänään äikän puheen, mutta muuten ei ole ollut mitään erityisiä koulujuttuja) Sain käydä rauhassa saunassa, juoda glögiä ihanasta Tiuhti ja Viuhti -muumimukista ja nyt aloittaa katsomaan Sykettä. En yleensä tykkää katsoa suomalaisia sarjoja, varsinkaan suomalaisia DRAAMAsarjoja, mutta Syke on mun mielestä tosi hyvä! Se on erilainen, kuin muut samantyyliset sarjat ja jotenkin hienosti rakennettu. Oletteko te katsoneet Sykettä? Tykkäättekö? :)

Pitää vielä hehkuttaa noita ihania suklaita, joita mulla oli glögin kanssa! :'D En tiedä, oletteko te syöneet noita, mutta ainakin mun mielestä noi on ihan taivaallisen hyviä. Noiden nimi taitaa suomeksi olla jääkonvehti, koska ne sulaa ihanasti suussa. Oletteko maistaneet? 


Nyt lähden tosiaan katsomaan Sykettä, ihanaa iltaa teille! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Most viewed of the month: