15.11.2012

Postia Irlantiin ja Kiinaan / Some posts to Ireland and China


Nämä kaksi kirjettä vien huomenna postiin. Kirjeet menevät Bronaghille Irlantiin ja Xavierille Kiinaan.


Tämä kirje on siis Bronaghille. Bronagh on uusi kirjekaverini ja olen saanut häneltä vasta yhden kirjeen, välillä on kiva aloittaa uusiakin ystävyyssuhteita. :)
Kirjeeseen laitoin mukaan tuollaisia sanakumilenkkejä (?), joita ostin Tiimarista puoleen hintaan viime viikolla. Muuta erikoista kirjeessä ei ole, koska olen aina kovin varautunut uusien kirjekavereiden kanssa. En pelkää, että he eivät kirjoita takaisisin, vaan olen huolissani kirjeen menemisestä perille. En ole ennen lähettänyt mitään Irlantiin, joten tämä on vähän kuin "testikirje". ;)

Kirjoitin kirjeen nurjalle puolelle kaikki hauskoja tervehdyksiä! :D





Alla oleva kirje on Xavierille.  Tämäkin kirje on vähän tylsä, en ole kovin tyytyväinen siihen... :/ Toivon kuitenkin Xavierin pitävän siitä! :)
Laitoin kirjeeseen mukaan samoja kumilenkkejä, kuin Bronaghin kirjeeseen, ja talvisen kuvan takapihaltamme.


Postimerkiksi laitoin tuollaisen Vihannes-merkin ^^


Xavier opetti minulle viime kirjeessä joitain kiinalaisia sanoja, joita nyt yritin kirjoittaa... :D


Tällä en viikolla en ole saanut yhtään postia (ainakaan vielä). Nyt odottelen kirjettä Jadelta, muuta postia ei lähiaikoina pitäisikään tulla :)

2 kommenttia:

  1. Mulla oli joskus Irlannista kirjekaveri ja aika nopsaan muistaakseni meni kirjeet perille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista!
      Toivotaan, että tuokin kirje menee turvallisesti perille :)

      Poista

Most viewed of the month: