12.11.2012

Muisto / A memory

Innostuin selaamaan ja lukemaan vanhoja kirjeitäni eilen illalla. Aloitin suurin piirtein kuukauden takaisista posteista, kunnes lopulta löysin joitain ala-asteella saamiani kirjeitä. Ja mitä kaikkea ihanaa sitä onkaan tullut joskus pienenä saatua! Se on vain niin suloista, miten pienenä viidenkin lauseen kirjoitus tuntuu tosi pitkältä ja kirjeet pursuavat suurimmaksi osaksi vain kuvia. :)
Päätin kuvata yhden noista ihanista kirjeistä. (Unohdin tietenkin kuvata kirjeen edestä päin -.-) Tämä on ystävältäni Tuomilta:




Tuo kirje on itseasiassa todella tärkeä minulle. Muistan vieläkin sen päivän, kun sain tuon kirjeen. :) Olin todella innoissani!
En ole pitänyt yhteyttä Tuomiin moneen vuoteen. Välillä kyllä mietin, että mitä hänelle kuuluu. Asuukohan hän vielä samassa osoitteessa? Vielä jonain päivänä aion lähettää hänelle kirjeen. :)

Onko teillä, ihanat neljä lukijaani, joitain lapsuuden kirjekavereita, joiden kanssa ei ole tullut pidettyä yhteyttä? :3

Minusta on kiva tehdä tälläisiä hieman erilaisia postauksia. Teen luultavasti lähiaikoina muitakin saman tyylisiä! ^^

2 kommenttia:

  1. Mulla oli ala/yläaste aikaan muutamiakin kirjekavereita eikä oikeestaan edes harmita että ne jäi :D Tai tietty sillon harmitti jos joku ei enää koskaan vastannukkaan itelle hahah :D

    VastaaPoista
  2. Aww ihana kirje! :D Tosi kiva idea lähettää kirje, saa nähdä vaikka hän vastais!:) Mulla on ollut paljonkin kirjeenvaihtokavereita suomesta, mutta ei olla enää yhteydessä. :) Löysin mun parhaan kaverinkin kirjeenvaihdon kautta. :)

    Jenni Inlovewithposts-blogista

    VastaaPoista

Most viewed of the month: