31.3.2014

Kevät, motivaatio ja kirjeitä

Mä olen nyt niin onnellinen, että on vihdoin kevät! солнце светить, eli aurinko paistaa, niin kuin meidän uudessa venäjän kappaleessakin sanotaan. Mä olen saanut ihan hirveästi uutta motivaatiota venäjän opiskeluun nyt kevään myötä. :D Toivoisin vaan, että sama motivaatio tulisi myös muihinkin aineisiin... Varsinkin matikkaan, mikä menee tällä hetkellä tosi huonosti. Kevään vuoksi mulla olisi myös kauhea innostus kirjoittaa kirjeitä, mutta postirintamalla on ollut tosi hiljaista viime aikoina. :(

Tässä kuitenkin kirje, jonka kirjoittelin jo aika monta päivää sitten. Luultavasti on jo mennyt perillekin. :D Rakastan noita kirjepapereita tosi paljon! Niin ihanan pirteitä :) Ja mukaan sujautin pikkupussin xylitol-pastilleja.   /// To Jade, Caifornia

 

Tämä kirje Olgalta Ukrainasta tuli muutama päivä sitten!


Tosi lyhyt, mutta ytimekäs kirje söpöille minilappusille kirjoitettuna. Tuohon päällimmäiseen lappuun Olga oli kirjottanut vain venäjää, koska oli niin innoissaan kuullessaan, että opiskelen sitä. Täytyy myöntää, että kesti kyllä aika kauan ottaa selvää kaikesta, mitä hän oli kirjoittanut :D  /// From Olga, Ukraine. Thank you! 


2 kommenttia:

Most viewed of the month: